Sita3434 Evet ondanmış ya ben de tedirgin oldum bebeğim o kadar aşağıya mı indi diye doktoruma yazdım o da sizin söylediğinizi söyledi bu haftalarda normalmiş. Bol bol su iç ve sıkışma, sık sık idrarını yap demiş.
İçim rahatladı çok teşekkür ederim 😍🙏