Hanımlar öncelikle iyi bayramlar😊35+5 haftalığım. Dün sabah 5 den beri hiç geçmeyen karnımda adet olursunda karnın ağrır ya öle bir ağrı vardı.hamilleiğim boyunca hiç ishal durumu olmadı ama dün ishal de vardı. Mide bulantısı.bebeğim de hiç hareket etmedi. Geceye kadar karın ağrım geçmedi. Sabah uyandığımda karın ağrım yoktu ama ishal devam ediyo. Ve bebğim şuan ara ara hareket ediyo. Şuan hastaneye yakın Bi yerde değilim bayram nedeniyle. Sizce doğum belirtisi olabilir mi? Yoksa kendi kendime mi stres yapıyorum??