Yenigelin543 Kızlar 31+5 olduk bebeğim üç gün önce baş gelişti merak ettiğim konu ben hareketleri en çok baş sağ kasığımda hissediyorum arada yukarda hissediyorum acaba baş geliş olduğu icinmi boyle
Sympktz Yenigelin543 Evet canım benimde 30. Haftamdan beri baş geliş şuan 33. Haftamdayım hala öyle. Sağ kasık kemiğime ittiriyor bazen kendini baya baya hissediliyor yani 😅 ayakkarıda ya sağ tarafımda yada sol tarafımda oluyor genellikle nadir göğsümün altında hissediyorum kaburgama vurdu bir kez '‘ ölüm gibi bişey oldu ama ama ölmedim’' çok şükür 🤣🤣
Merveselimmm Sympktz al benden de o kadar 😂😂 29 dan beri pozisyonda böyle 34e bişey kalmadı ben çoktan çıkar gelir diye bekliyodum öyle sabırsız 😂😂
Sympktz Merveselimmm eveet benimde erken doğum riskim var içerde tutmaya çalışıyoruz şimdilik bayram bitsin 1-2 hafta sonra istediği gibi gelebilir hatta gelsin diye yerimde oturmayı düşünmüyorum 😂😂😅