Mucizebebis01 sıkınca başts benşmde gelmiyordu öyle düşünme sık sık meme ver çocuk ne kadar emerse o kadar sütün geliyor yemeyle içmeyle alakası bile yok. Mama saatlerinde istiyorsan yine ver ama sıklıkla memeni ver emsin başta sıkınca benimde gelmiyordu ama emiyordu ve doyuyordu. Bide hemşire bana şekerli su ver demişti. Hastaneye yatınca çocuklar şekerli su veriyoruz dedi şekerli ve normal su da vermiştim başlarda şimdi emdikçe geldi şükür sütüm emiyor. İnşallah sarılığı bir an önce geçer içini ferah tut.