Çok şükür bana da nasip oldu doğum hikayemi yazmak.
pazar günü sabah 9:00 da suyum gelmesiyle hastahaneye gittik acilden giriş yaptık yatışım yapıldı gitmeden önce çok sıcak olmayacak şekilde bir duş aldım sancılar gidene kadar hafifti suyum gelmeye devam ediyordu sonra gittik yatışım yapıldı açılmam 3 cm di suni sancı verdiler o şekilde ilerledi açılmam sancı çekmek en zor kısmı doğum kısmı biraz daha kolay çok şükür açılmam 9 cm olunca doğum odasına aldılar ve mucize kızım geldi çok şükür o an herşey unutuluyormuş gerçekten benim önerilerim çok olacak sizlere
1:yanınıza mutlaka depend alın çok lazım oluyor
2:pişik kremi havalarda sıcak hemen pişik oluyorlar
3:havlu çöp poşeti havlu kağıdı peçete
4:ıslak mendil yerine ben pamuk kullandım çok daha kullanışlı
5:uzun gecelik kullandım diğerini giyemedim dikişlerim ağrıdığı için ama fazladan gecelik pijama takımı bulundurulması gerekiyor
5:bebek için en az 5 takım götürün çok lazım oldu havalarda sıcak altını değiştirirken falan da batabiliyor fazla fazla alın
6: benim için en önemlisi ben epilepsi hastasıyım çok korkuyordum normal doğum yapamam diye ama çok şükür ki yapılıyormuş korkmayın bol bol dua edin Allahım kolaylığını nasip ediyor
şimdi dikişlerim var doktor ilaç yazdı onları kullanıyorum Allahım isteyen herkese kolaylıklar içinde doğum nasip etsin