Ozgu_momy Çok sık sorulan bir soru olduğu için karşıma çıktı sizlerle paylaşmak istedim 💌 [url=https://www.hizliresim.com/olt9v54]
hugeeyedgirl Ozgu_momy 9-13 ile 22-26arası ayları beşer hafta almışlar 🧐 gerçekten bu ay-hafta işini otuz yerde de okusam aklım almıyor 😅
Ozgu_momy Woman3535 Ben doktordan da bu şekilde bilgi aldım ama siz de danışın isterseniz doktorunuza 🙂
marbling10 hugeeyedgirl aslında çok basit, kaç haftalıksanız onu 7 ile çarpıyorsunuz çıkan gün sayısını da 30 a bölerseniz ayınız ortaya çıkar. Kendimden örnek vereyim; 15+2 haftalık gebeyim 15*7=105 ——-> 105+2=107 107÷30= 3 ay 17 günlük hamileyim yani
hugeeyedgirl marbling10 30haftadayım. 30×7=210 bir de üç günüm var. Söylediğinizi yapınca zaten yedi ay üç günlük hamile çıkıyorum oysa bu tablo 31.haftayı sekiz aydan saymış, kastettiğim de tam olarak bu tutarsız hesaplamalar işte😅
Ozgu_momy hugeeyedgirl Birisi bize sorduğunda örn 8 ay deriz 7 ay 12 gün demiyoruz , zaten 7. Aya girdiğimizde o ay 4 hafta sürüyor bizler de ortalama cevap veriyoruz 7 ay 8 ay diye , haklısınız ince hesaplar işi karışık hale getiriyor 😅😊
marbling10 hugeeyedgirl ben de diyorum ki tablolara niye bakıyorsunuz kendiniz hesaplayın. Ve zaten 7 ayı doldurup 8 e gşrdiyseniz 8. Ayı yaşıyorsunuz o yüzden 8 aylık diyebilirsiniz.
Ays0 8 aylık hamileyim. Ama artık ay ay hesaplamıyorum doğum tarihim sezaryen olduğu için belli. Direkt şu kadar sonra doğuracağım diyorum kafam rahat oluyor. 19 gün sonra doğuracağım 😂