Gizemgect Doktorun tutumu seni daha da rahatsız edip endişelendirmiş, her kanama düşük demek değildir benim doktorum hep şunu söyler her kanama %20 düşük tehlikesi taşır, ama vücut sağlıksız bebeği vücuttan atar, 9 ay da kanaman olsa sağlıklı bebeği atmaz der hep. Lütfen içini rahat tut benden örnek vereyim 18+1 haftalığız sürekli kanamalardan dolayı hastanede yatıp çıktım bir kaç kez, bir aydır hala yatıyorum sadece tuvalete kalkıyorum, ama benimki normal bir kanama değil, ve çok şükür hala bebeğim sağlıkla karnımda, endişelerini çok iyi anlıyorum çünkü aynı süreçten geçiyorum fakat en önemlisi moral, biz strese girdikçe bebeğimiz de etkileniyor. Her kanama düşük demek değil içini ferah tut elimizden geleni yapalım bol bol yat dinlen ayağa kalkmamaya çalış, inşallah sağ Salim kucağımıza alacağız bebişlerimizi ❤️ Kanamanın rengi de önemli der doktorum kahverengi kan eski kan demektir hastanede yatılacak bir durum olmuyor, kırmızı kan taze kan demek, o zaman biraz daha ciddileşiyor durum, ama yine de hepsi düşük demek değil asla. Aklına kötü şeyler getirme sakınnn 😍