oglum0603 betlkrkmaz Gebeligimin başından beri kullanıyorum. Doktor, doğumdan sonra 3 ay daha devam etmemi söyledi.
balllkabagimm betlkrkmaz kahvaltı öncesi(1saat)içmemi söyledi doktor fakat benim midemi bulandırmıştı. Kahvaltıdan hemen önce 1-2dk önce içip kahvaltı yapıyordum şimdi ise gece içip yatıyorum bütün vitaminleri. Dr gidince soracağım.
Mom567 balllkabagimm ben içtikten hemen sonra bişeyler yemeye başlıyorum 1 saat sonra yiyin diyorlar ama zararı olur muki acaba süt vs kullanılmıyckmış sanırım
balllkabagimm Mom567 süt yoğurt yemeğin diyorlar peynir de çok az yersek bir şey olmaz inşallah yanında c vitaminli bir şeyler yiyiynce daha iyi oluyormuş emilmesini sağlıyormuş
Esmakucuk Doğuma kadar kullanılmalı diye biliyorum hatta sağlık ocağındaki ebe doğumdan sonra da 6 ay boyunca kullanmam gerektiğini söylemişti
-Papatya33 Doguma kadar kullanmamı söyledi. Peynir yediysem 2saat bekliyorum öyle ilacı içiyorum iki saat boyunca da süt ve süt ürünleri almamaya calısıyorum. Bende de bulantı yapıyor
rosatue betlkrkmaz gece uyumadan önce içerseniz yan etkisini daha az görürsünüz hem de gün içinde tükettiğiniz kalsiyum Demir’i bağlamamış olur. Süt ve süt ürünleri ile arasında en az 2 saat olmalı 🤗