Zhra_cil VeraVrea Ya tabiki bizimki zaten heyecanla karışık söylemler sağlıklı bi şekilde gününde gelsin inşallah bebişlerimiz🥰
ahben 36+1 çok bekletmeden sağlıkla inş. Karnımı az daha aşağıda hissediyorum çok alakası yok diyolar ama bi umut yine :) hafta ortalarına doğru squata başlayacağım
ahben Zhra_cil benimki döndü canım kafası aşağıda ama ben erken açılmam olmasın 37. Haftama kadar çalışabileyim diye squat yapmaktan korkmuştum. Sen 34 te başlayıp hala bir şey yoksa ben şimdiden başlıyım o zaman 😅
Sule00 Haftaligim bende artik sicaktan nefes zor aliyorum Allah kolaylik versin hepimize Saglikla doguralim😊💕
Evindarr Zhra_cil 36+3olduk bizde. Gerçekten zaman geçmiyor. Karnım o kadar büyüdü ki 🧿 taşıyamıyorum artık. Ayaklarım ağrıyor 😖
Zhra_cil Evindarr Hiç deme hele uyuyamamak öldürüyor resmen beni ayaklarım davul gibi oluyo Allah’tan soguk suya koyuyorum da o rahatlatıo hemen 😂
ahben Zhra_cil az önce denedim ödem midir nedir beni acayip zorladı yaa 😶 ayak tabanlarım dehşet ağrıyor zaten 😑 sizde yaşıyo musunuz böyle
Zhra_cil ahben Cok fena hemde ayaklarım çok şişiyor cesme suyunun içine buz atıp kovaya ayaklarımı koyuyorum hem şişliği azaltıo hemde agrıyı baya hafifletio