Minikanne06 park yatak alcam canım mobilya alırdım belki ama 4 5 odalı evim olsaydı zira o mobilyayı kaldıramıcam bi daha atmak zorunda kalcam.. büyüyen beşikler bana çok büyük ve kaba geldi yakından gördüm ondan dolayı civilden beğendim bi tane park yatak ondan almayı düşünüyorm herkes daha kullanışlı diyo kaldırıp koyarım köşeye diğer bebişlerde de kullanırım. Burdan sormuştım bende park yatak alıp memnun kalan çok 😉