Umudayolculuk36 Merhaba güzel anneler hayırlı bayramlar isim önerisi bekliyoruz kuranda geçen isimleri henüz bulamadık sizlern önerisi nedir🥰
Periperihan Umudayolculuk36 bende ayliz koyucam 🙂 çok hoşuma gidiyo ya üç cocugum var egemen Hira Lina smdi yine kziim olucak onun adida ayliz olucak 🥰🥰🥰
Periperihan Umudayolculuk36 ya onlara ne kimlik için gereken evrakları verme kimseye doğumdan çıkınca git kendin al kimligi
Umudayolculuk36 Periperihan çözdük karar verdik sevdiler 🤗🤗 kulağına okunacak 2.isime isteyenelr karar verecek