Bebeğim 23 günlük. Artık nasıl beslemem gerektiğini bilmiyorum. Doyuyor mu doymuyor mu 🤔 günde 4 kez 60 cc mama veriyorum. Bazen 5 kez bunun dışında emziriyorum. Bazen 1 saat sürüyor bazen 15-20 dk ama sütüm artmıyor gibi. Tam dolu memeden 60 cc geliyor yaklaşık normal mi bilmiyorum. Kilo alımı yavaş . 3,5 doğdu ama daha 4 olmadı kilosu. Boyu iyi sarılık olmadı. 4-5 kez kaka yapıyor. Çişini saymıyorum ama günde 10 bez değiştiriyorum çok rahat. Her şeyi yiyorum süt yapabilecek su 4-5 litre . Sorum şu emzirme süreci nasıl olursa sütüm artar yeterli mi az mı çok mu? Tecrübeli anneler izlediğiniz beslenme rutini nasıl