Ya bu sefer bir yakınma postudur. İnsanlara hamile olduğunuzu söylemek zorunda değilken hic söylemedin ya kaç ay olmuş bak diye bir tavırla yaklaşıyorlar,, daha önce 2 kayıp yasayıp belli sıkıntılarla bu evreye geliyorsunuz ve söyleme gerek duymuyorsunuz coğu anne adayı gibi isteriz ki anında paylasalım ama bu gibi durumlarda temkinli olup dua etmekten bu süreci bu sekilde geçiren anneler var niye saygı duyulmuyor,, hususi arayıp ben hamileyim diye herkese haber verilmesi de bana garip geliyor,, Rabbimden sağsalim kucağımıza alalım da nasılsa öğrenilir sonucta :)