DidemHafsa Merhaba buraya ilk defa yazıyorum sizinlede paylaşmak istedim bugün 5+6 yız ultrasonla ilk kalp atışımızı duyduk Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguları yaşatsın inşallah ❤️ Siz kaçıncı haftalarda duydunuz ?
Kaderyunus DidemHafsa yaa o kadar heyecanliyim ki yarın duyacağım bende inşAllah doktoruma göre 6+5 haftalık oluyoruz yarın 😍😍😍😍
elifsahincakmak DidemHafsa maşallah ya ben de 5 haftalıkken gittim sadece keseyi gördük 😄 iki hafta sonra gel dedi bakalım hayırlısı 😊
Ruhak Bende perşembe gidicem inşallah duyarım kızlar mide bulantınız var mı acaba sizin benim yok biraz tedirgin. Oldum 6 haftalık olduk bugün
Kaderyunus Ruhak benimde hiç yok hatta ara sıra kasıklarımda batma ve göğüslerimde hassasiyet olmasa hamile olduğumu unutuyorum 😊 herkesin hamileliği farklı çok şükür ki yok bulantımız bence 🙂
DidemHafsa elifsahincakmak doktor ilk başta bebeği göremedi sonra bol su iç sıkış gel dedi sonra dediğini yapıp gittim hiç beklemiyordum duyacağımı erken diyorlardı ama eşimle çok şaşırdık 😄
DidemHafsa benim sadece sabahları mide bulantım oluyor sadece aşırı derecede halsizliğim var sürekli yatasım geliyor
Janset2105 6 haftalıkken duyduk biZde o ana kadar bende hamile olduğumu hep unutuyordum hiç farkında değildim ama asıl mucize ondan sonra 9 haftalıkken ultrasonda bildiğiniz kocaman Bebek gözüküyordu elleri ayakları felan şok olduk eşimle bende 2 hafta da Ne kadar büyümüş diye 😊 bulantı henüz yaşamayanlar benim 7 de başladı ve 3 ay sonuna kadar devam ediyor bir anda bulantı başlıyor nasıl oldu anlamıyorsunuz umarım hiç biriniz yaşamaZsınız 😖
Bayan_melek Yaaa bende perşembe gidicem insallah kalp atışı icin tam 7+1 olucam o zaman insallah duyarız bizde ya 😍 Benimde ac kaldığım her saniye midem bulaniyo gibi oluyo yaniyo kaziniyo resmen