Gupssse Merhaba kızlar yaşayan var mı umarım yoktur ama varsa nr yaptınız 2 gündür aldığım nefes batıyor hiç iyi değilim depresyona girmeye ramak kaldı;((
irva Gupssse O ağrı bir süre daha devam ediyor. 8.5 ay oldu benim doğum yapalı hala ara ara sol kaburgam ağrır.Oğlumun ayakları hep oradaydı hamileyken kaburgamı tekmelemekten artık perişan etmişti beni.
Gupssse irva yaaaa iyice korktum ya ben bebeğin altını almak için eğilemiyorum o derece ağrıyor doktorum tatilde acile mi gitsem diyordum;(