Hilkatkaradagli MinikMucizem23 33+3 evet cnm bıçak kesiği gibi gittim herşey normaldi olabilir dedi idrar tahlili falan da yaptılar olabiliyor yani inan halen aşırı mide bulantısı yaşıyorum
selnaz MinikMucizem23 33+2 yim oturup kalkınca da oluyro. Arada kendiliğinden de sertlik oluyor ve ağrıyor ptz Dr kontrolüm sorucam Dr a
Hlmdmr MinikMucizem23 32+ 5 Kasiklsrimda karnımda ağrı organları mi yolluyor hb hissetmeler bel ve sır ağrısını saymıyorum. Bile inşallah sağ salim dogsunlar kavuşalım
zeytinkiz MinikMucizem23 33+2 yim hamileliğimin başında beri bbeek hep sağda oldugu için sağ kasık agrım oluyor. Cok yürüdüğümde damar çekmesi gibi oluyor 🤷
ElifBademmm 34+4 den selamlar herkese. Karnım sertleşiyor, kalkınca kasık ağrım oluyor ara ara adet sancısı, bel ve sırt ağrısı, ve nefes alamama daha ne diyeyim… Allah sağlık versin bugünümüze şükür🤲