vuslat_ekimde BeyzaOzmn 22. Haftamda olmuştum şuan 28 deyim yatıyorum lavoba yemek dışında kalkmıyorum bazıları günlük hayatına devam ediyor tehlikenin boyutuna göre sanırım benim doktorum yasakladı
Candy98 Arkadaşlar ne yaptınız ? Nasıl gidiyorsunuz ? Benim 24. Haftalıkken açılmam oldu doktorum bana iğne + progestan ilaç verdi onları kullanıyorum 28. Haftalık oldum ama çok korkuyorum