35+6 haftalık hamileyim ama hala göğüs ucumda bir ıslaklık olmadı. Hiç süt filan gelmedi gebelik şekeri olduğu için 39. Haftaya kadar bekleyeceğiz sadece yani en iyi ihtimalle üç hafta kaldı. Sizin ne zaman sütünüz geldi bi de gelsin diye neler yapıyorsunuz