benefsaneyimxd 27+2 yiz " sol tarafa yatarak uyuyorum ama belim çok sızlıyor sağa dönüyorum bi yerden sonra orası sızlıyor aynı durumda olan var mı ?
MeloMelo benefsaneyimxd 27+6yiz. Sol tarafıma yatmaya çalışıyorum bacağım ağrıyor kramp giriyor. Sağıma dönüyorum bu sefer belim deli gibi ağrıyor. Magnezyumu günde 2ye çıkardı doktorum bakalım inşallah işe yarar🙄
Momandbabyy benefsaneyimxd 37+5 olduk ve hergün o ağrılar daha da artıyor. Büyük ihtimalle anca doğumdan sonra rahat edebilecez.🤦🏻♀️
benefsaneyimxd MeloMelo Aaaa doktor benimde magnezyumu 2 ye çıkardı acaba bundan mıydı 2 gündür içemiyorum bitti tekrar alıcam şimdi
benefsaneyimxd MeloMelo seninde sabahları midende bulantı oluyor mu 2 gündür başladı bende midem çok bulanıyor omega 3 aldığım zaman artık istifar ediyorum
MeloMelo benefsaneyimxd büyük ihtimal bundandır magnezyum eksikliğinden oluyo ağrılar, sizde hemen başlayın günde 2ye inşallah ağrılarımız diner😊
MeloMelo benefsaneyimxd aa yok benim bulantım gebeliğim boyunca hiç olmadı ilaçla ilgili oldugunu düşünüyorsanız bir doktorunuza danışın belki ilacınızı değiştirir