Merhaba, 11+2 haftalık hamileyim dün sabahtan beri kasıklarımda batma şeklinde agrı oluyor. Bir kaç gün önce bi ilaç alerji yaptı ve öksürük krizine girdim nefes alamadım acil hastaneye gittik güya bebeği gördük ama cihaz eskiydi kalp atışını duyamadık. Üstüne böyle ağrılar olunca korkmaya başladım. Bu ağrılar normal mi