Benanneyim Merhaba arkadaşlar 2 trimesterin başındayım şuan.ve başım iki gündür aralıksız felaket ağrıyor ne yapmalıyım 😪😪😪
Ciara93 Benanneyim 37 haftalığız iki üç gündür dayanamıyorum Parol içiyorum ben öncesinde hiç içmedim bu zamana kadar
SerapTadelenTtnc Benanneyim hamileliğimin başlarında bende çok yaşadım tansiyonum düşüyordu mecbur kaldıkça bende parol aldım zamanla geçti çok şükür ama tansiyonunuzu takip edin mutlaka