zahidinannesi Kan değerlerimde hicbir sorun çıkmadı.Bende kolestaz oldum diye korkmuştum ama değilmiş.12.haftadan sonra başladı 20.haftaya kadar devam etti.Bacaklarim göğüslerim ve karnım kaşınıyordu.Doktorum kan sulandırıcı kullandığım için ondan olabilir dedi.Şuan 24.hafta ara ara göğüslerim hala kaşınıyor.Beklazon işe yaradı Ben de.Sizde doktorunuza sorarak izin verirse kullanabilirsiniz