SevimnurBaaran Kızlar 14 temmuzda ilk BETA hcg 673 çıkmıştı. Dün tekrar baktırdım 9123 çıkmış artış nasıl sizce? Gitsem keseyim görebilir miyim?
Nur1811 SevimnurBaaran ben öğrendiğimde 5 haftalıktı hala kesem yoktu 2 hafta sonra gittim gördü 10.000 için bekledi bende bence biraz daha bekle
sdmr20 SevimnurBaaran hayırlı olsun 🥰 ben burda görüyorum 1000-1500 olunca bile keseyi gören var sen haydi haydi görürsün 😅
SevimnurBaaran Nur1811 pazartesi günü istanbulda değilim canım o yüzden gitmeden muayene olmak istiyorum inşallah gorebiliriz
Serrammm Beta artışı çok iyi kesede gözükür gittiğinde hatta randevu alıp gidene kadar kalp atışını bile duyabilirsiniz 😊
SevimnurBaaran SevimnurBaaran Meryemce92 Aryahaz alyavetuna Mom3834 kubrakokcan çok şükür gördük keseyi 10 gün sonrada kalp atisi için gidicez hayırlısıyla onuda duyarız inşallah 🥰
Mom3834 SevimnurBaaran beta baktırmak yerine bence artık kese ve kalp atışını takip edin. Benim doktorum betaya hiç bakmamıştı.
alyavetuna SevimnurBaaran masallah 5000 üzerini görebilirsiniz. yarin da gitseniz bugünde gitseniz yüksek ihtimal göreceksiniz bebeginizi insallah🥰