Hafizeplt Deletedmom9823 33 haftalık oldu bugün 11-12 arasında almışım ama bu hafta 1 buçuk kilo almışım 😂 çoğu ödem ama acayip şiştim ayaklarım davul gibi oldu🥴
momiesbabies Deletedmom9823 18. hafta 2 kg 🤪🤪 normalde çok şişerim diye düşündüm bende her gören şaşkın ama almadım çok şükür inşallah böyle devam eder
Deletedmom9823 Hafizeplt benim ödemim çok az biliyor musun acaba neyden kaynaklı normalde çok ödem tutan biriyim ama şuan hiç şiş şiş değilim kilo almama rağmen
Hafizeplt Deletedmom9823 ya benimde yoktu aslında ama neden oldu anlamadım bu hafta oldu sıcaktan mı bu ara çok ayakta durdum oturdum bacaklarımı uzatamadım ondan mı bilmiyorum
Edadmrts Deletedmom9823 Bir kilo fazlaymışım hatta doktorum öyle dedi ama çok da sıkıntı değil ya veririz inşallah hepimiz geri 😅🥰