Kızlar selam. 24 gün oldu doğum yapalı. Ağrım sızım da kalmadı kanamam da yok denecek kadar az. Ağdamı güzellik salonunda yaptırıyorum daha temiz olduğuna ve daha uzun süre çıkmadığına inanıyorum. Siz doğumdan kaç gün sonra ağda yaptınız ? Bikaç gün sonra yaptırsam erken mi olur en azından fazla detaya girmeden. Bu arada dikişim vardı ama kaç tane bilmiyorum çok fazla değildi şu an dikişler düşmüş gibi duruyor. Şimdiden teşekkürler