Sonunda bende herkesin dediği gibi doğurdum arkadaşlar 😂
Nomalde 16 temmuzda 40.haftamız bitmişti ve o gün doktor kontrolünde alttan muayene olurken doktorum eline kanlı bişeyler gelmesi sonucunda '‘nişanın elime geldi, az bastırıp doğum kanalına ulaşacam korkma’' demesiyle bastırdı. 2 cm açıklığın var yarına kalırsa suni veririm ama yarını bulmaz bu gece kendi sancınla gelirsin dedi. Eve gittim pilates topunda hareketler falan yaptım sonra uzandım, o anda annem senin suyun gelmiş bence altın ıslak dedi, bende pilates yaptım terledim ondandır dedim. Meğer o zaman suyum sızıntı şeklinde gelmeye başlamış 🤦🏻♀️ Gece boyu hafif ıslaklık hissediyordum ama ben hep ter zannediyordum. Çünkü Antep çok sıcak bir şehir olduğu için hep öyle oluyordu önceden de. Sabah 8.30 da gel yatış yapalım demişti doktorum. Hastaneye gittik eşim yatış işlemlerini hallederken ebe ve doktorum beni doğum için hazırlayıp doğumhaneye götürüp nst ye bağladı, alttan muayenede 2 cm yi geçmediğini suni vereceklerini söylediler. Fakat ebe bi terslik var bebek suniyi kaldıramaz kurtaramayız demesiyle beni korku sardı. Meğerse suyum azalıp bitme derecesine geldiği için nst de bebeğin kalp atışları çok az ritimli görünüyor kabul edersen seni sezeryana alalım dedi doktorum. O esnada ebe ben doğurturum sana ama bebeğini %20 ihtimalle sağ doğurursun falan dedi😔 eşimi çağırdılar durumu anlattılar sonrasında ikimizin de onayını alıp sezeryan için hazırladılar. Kendimi normal doğum için o kadar ayarlamıştım ki sezeryan doğum ile ilgili bilgim bile yoktu 🤦🏻♀️ Siz siz olun ikisini de araştırıp bilgili bi şekilde gidin hastaneye kızlar..
saat 11 de ameliyathaneye giriş yaptık, belime iğne yapılıp o anda hislerim gitti zaten. 11.20 de minik kuşumun ağlama seslerini duydum. Doktorum görmek ister misin dediğin de ‘saçları var mı hocam’ diye sorup herkesi güldürmüştüm 😬 sarı civcivimi görünce ağlamamak elde değildi. '‘O kadar süre karnımda taşıdığım sen miydin len’' dedim doktorum az sus da gülmeyelim dikemiyorum seni dedi 😂 hemşireler bence artık uyutalım tamamen seni dinlenirsin dediler bende kabul etmedim ameliyat bitene kadar miniğimden gözümü alamadım.. çok güzel bişeymiş meğer anne olmak o ten temasını yaşamak 💙
Ertesi gün evimize çıktık. Akşam üzeri bebeği emzirirken ateşli gibi geldi annem de yeni doğduğu için vücut ısısı ondan öyledir falan dedi ama ben korkumdan duramadım eşimle acile götürdük. Meğerse bebeğimin ciğerlerinde hafif iltihap varmış. 3 gündür küvoze aldılar 😔 bebeğin ciğerinde iltihap olduğun da bebek emmek istemeyip memeyi reddeder dedi doktorum. Bizde ateşli gibi olması büyük bir şans dedi. Bugün inşallah çıkışımız yapılacak. Eve gelip geri küvoze gitmesi çok zor oldu bizim için çok ağladık eşimle ama yine de güçlü durup birbirimize destek olduk. 3 gündür bebeğime süt sağıp gönderdim her seferinde mama vermelerini istemedim hemen kabul etti hemşireler.
uzun oldu ama benimde doğum hikayem buydu kızlar ❤️