MerveKaya38 pudra piyasadan kalkması gereken saçma.sapan bir toz. hiçbir uzman önermez pudrayla bebegi sadece zibin ile tutun uyurken muslin ile karnini örtün terliyorum onuda örtmeyin eğer cereyan yoksa hiçbir çocuk üşümekten hasta olmaz. hergun dus aldırın özelikle en sıcak saatlerde. sudokrem pisige de cok iyi geliyor isiligide. biz elazigda yaşıyoruz hic isilik pişik olmayan kizim mersine tatile gittiğim günden beri pişik ve isilik. bunlari yapiyorum anında iyileşiyor bir gün yaomadigimda hemen tekrar başlıyor. o yuzden serin yerde tutmaya xalisin cocugu klima varsa kılmadan korkmayın açın klimayı agzini yukarı verin içerisi 26-27 derece serin olması olmadın isilik olmaması için. 24 saat klima açık bizde 22 gundur yoksa dayanılarak gibi değil cocuk surekli agliyor sicaktan