Glsn58 merhaba gümüş kapak kullanıyorum. Nemli tutuyorve yumusacık oluyor tavsiye ederim. Artan sütüm içine de az biraz birikip göğüs ucumla temas ettiğinden anne sütünün iyileştirici etkisinden de yararlanmış oluyorum :) bebegim 33 günlük oldu, problem yaşamadık simdiye kadar sadece bu sıcaklarda her sey cok zor 🤦🏻♀️