Hanımlar gecenin bu saatinde önerilerinize açığım 12den beri bitmek bilmeyen şiddetli diş ağrım var. Hafif hafif gösteriyordu kendini ama bu gece kudurdu iyice yüzüm uyuştu artık ağrıdan. Tuzlu gargara yaptım kekik suyu kaynattım nette yazıyordu yeter ki uyuyayım dinsin ağrısı ama bana mısın demiyor 😓😓 izin kağıdı alıcam ay sonunu bekliyorum şu an 12+5im