38+4′te çok şükür kızçeme kavuştum. Gece 00.30′da suyumun gelmesiyle gittiğimiz hastane maceramız 21.10′da kızımın doğmasıyla bitti. Çok şükür onca sancıdan sonra kızımı görünce her şey, bütün ağrılar bitti, gitti. 9 saat sancı çektim. Öncesi de var ama o kadar şiddetli değildi. Bizim kız biraz inatçıydı. Açılmam güzel oldu 9 cm ama kafasını göndermedi bize onca ıkınmaya rağmen, ebeler karnımın üzerine destekle yardımcı oldular. Rabbim tüm isteyenlere bu duyguyu tattırsın inşallah ve bir ayazda yavrucuklarınızı kucaklarınıza alın. 🤲🏻💜