Havvasoyd ben ikbal hanim a gidiyorum. Cok memnunum. Cok ilgili ve guler yüzlü. Ultrasonda ayrıntılı olarak herseyi gösteriyor ve anlatiyor. Dogum paketi 2.trimester için 3500. Eger Eşiniz yada siz kamuda çalışıyorsanız ekstra indirimleri de oluyor diye biliyorum