Kimseye karışmak değil niyetim ama burda bazen cevaplara cok şaşırıyorum ve üzülüyorum. Anne adayları olarak cok hassas ve önemli dönemlerden geçiyoruz. Ama bazı sorulara verilen cevaplara hayret ediyorum. Lütfen biraz daha duyarlı olalım ve her zman yanında olduğumuzu ve anladığımızı hissettirip bilirkişilere yani anne adaylarını doktoruna yönlendirelim : )