Sevda3444 bende öyle insanlardan nefret ediyorum hep öyle insanlar karşımıza cıkıyor gercekten Allaha havale ediyorum onları öyle pişman olacaklar ama iş işten geçmiş olacak insanlar ölünce mi deger anlıyorlar hiç bilmiyorum gercekten halime üzülüyorum cıkıp gitmek istiyorum böyle uzaklara ama ders oluyor kime nasıl davrancagımızı ögreniyoruz kim kötü kim iyi anlıyoruz Bi şeyi ögrendikmi ben insanlara artık güvenemiyorum her insan bir degil karşıma cıkan insanlar hep üzdü kırdı ama yapacak bir şey yok herkes yaşattırdıgını yaşayacak Allah var gam yok ben haksızlığa gelemiyorum herşey karışıklı olsun diyorum ama hayvanlara boşuna hayvan diyorlar bence insan demeli insanlara da hayvan demeli o sadık köpek kedi kadar olamadılar yazık insanlık ölmüş herkes kendi yakışanı yapar oyuzden böyle karaktersiz insanlar cok var bu dünyada 👍