Juniorbaby1 çok çok geçmiş olsun , çok şükür ki sağlıkla gelmiş kucağınıza. Sizi iyi anlıyorum, benm ilk doğumumda o kadar dikiş yoktu ama tam 2.5 saat çatalda kalmıştım. Şu an hala aklıma gelince nasıl 2. Ye cesaret ettim diyorum. Geçecektir, acısını unutacaksınız. Kendinize dikkat edin 1 haftaya kalmaz toparlarsınız merak etmeyin