Kızlar gündüz adet sancım gibi sancım vardı bide ağrım vardı karn ağrısı aksam eve geldim şiddetlendi şuan belim kopuyooor kemiklerimi sıkıyorlar sanki bagrmak istiyorum gözümü kapatiyorum uyuyim.diye yok agridan uyuyamıyorum bacaklarıma vuruyor normal mi sizce çok korkuyorum 35+5 iz ayaklarımda şişti 😥😥