Kızlar selam 36+6 yım karnımın üst bölgesinde dinlenmeme rağmen gecmeyen bir ağrı var dinlememe rağmen göğüs kafesimin tam altında diyim. Bebek hareketlerinde sorun yok ama dayanamayacak gibi oluyorum, tüm gün geçmek bilmedi. Eşlik eden hafif sırt ağrısı da var. Bu durumu yaşayan oldu mu hastaneye gitmel gerekir mi ilk gebelik tecrübesizim :(