Fatmacan Öncelikle çokkk geçmiş olsun, mutlaka doktoruna mesaj atmalısın hemen hatta fotoğrafını çekip fotoğrafını atmalısın, bende bu durumu yaşadım idrarımda hafif kanama geldi doktoruma danıştığımda devam etmiyorsa herhangi bir sorun olmaz dedi ilk kanamamdı, biraz miktarı ve renk tonu da önemli, bir süre sonra tekrarlayınca iğne vuruldum hastanede yattım bir kaç kez vs.. 18. Haftamdayım hala devam ediyor ama benimki farklı bir durum 🥰 o yüzden herkesin gebeliği çok ayrı ve özel kim ne derse desin mutlaka doktoruna danış lütfen.. ne kadar kanaman olursa olsun vücut sağlıklı bebeği atmaz sağlıksız bebeği atar demişti doktorum…