Bussratozaan Kızlar ben 8 aylık hamileyim 3-4 gündğr vajinamın kenarında böyle ele gelen top gibi bişi var çok canımı acıtıyır dokunamıyorum bile kıl dönmesi falan değil çiban gibi de ama ucu vs yok sadece beze gibi bişey acaba başına gelen varmı? Nasıl geçer bu
Deletedmom23234 Bussratozaan Bende bugün farkettim bende de çıkmış bir defa daha çıkmıştı bir ay sonra falan geçmişti
Naciyeserra Benim ilk hamileliğinde başıma boyle birsey gelmişti.. bacağımı hareket ettirmeye korkar olmuştum. Doktor normal doğum yapcgm için küçük bi operasyonla onuda alıcağını söylemişti ama hiç gerek kalmadı normal doğumda bebekle birlikte gitti sanki
Sisi Bende de son 1.5 aydır var birisi çıkıyor geçiyor hemen peşine yenisi çıkıyor doktora soracağım buhafta. Bakalım