Arkadaslaaar selaaaam,hayırlı bayramlar. Sizlere rüyamdan bahsetmek istiyorum aklıma çok takıldı.
Şuan 7. Hafta 3 günlük gebeyim. Cinsiyeti otomatikman suan bilmiyoruz ama rüyamda doktora gidiyordum ve bana kızım olacağını söyledi %70 kız dedi ve aradan 1 hafta sonra tekrar gittiğimde evet kız dedi daha sonra doğum yapmış ve kızımı gördüm beyaz tenli ve eşimin gözleri gibi ela rengi gözleri vardı biraz tontondu 😍 Daha önce böyle rüya gördünüzmü acabaaa? Gördüyseniz de cinsiyet tuttu mu? Ben hep sağlıklı olsun kız erkek farketmez diyorum tabi ama rüya beni çok etkiledi 💙