EsraYavuz
Hanımlar 5 ay 3 günlük hamileyim sırt üstü uyumak istiyorum bebeğe zararı var mı yatabildiğimiz kadar sakıncası yok mu?
Mrymkdr
Sırt üstü uyumak bebege kan akışını engelliyor birde tüm kanı kalbimize pompalıyor 5 aylık benimde sola sağa dönüyorum
Mavi1
ben bazen uyuyorum çünkü sağım solum acımaya başlıyor bi saatten sonra,
EsraYavuz
Teşekkür ederim bende kordonla ilgili sıkıntı çıkar diye korkmuştum doktor randevumada var daha size sorayım dedim saolun😘