Merhaba, normalde güzelce doğum hikayemi anlatmak isterdim ama çok güzel gelmedi hikayem…
35+ 4 günlükken suyum geldi ve Zeynep kamil hastanesine geldik. Burda 20 saat süren suni sancıyla normal doğum yaptım. Doğumumdan memnundum taki kızımda sarılık çıkana kadar.
Çok şükür küveze girmedi yavrum ama sarılığı da düşmüyor 16,9 da.
bugün akşam yoğun bakıma aldılar yavrumu , değerinin düşülmesi için. Sizlerden sadece ricam bize dua eder misiniz çocuğumu sağlıcakla tez zamanda kucağıma alayım..
ismi Umay Meva , okursanız çok memnun olurum dua ister dua bekleriz..