Seyda5234 İyi akşamlar annişler🥰 2-3 gündür su gibi akıntım oluyor lavoboya gidiyorum çok afedersiniz iç çamaşirım ıslak görüyorum 15+6 haftalık hamileyim sizce normal mi
Meddd Seyda5234 kontrol ettinizmi kokusunu? Kokussuzsa su kaybediyor olabilirsiniz. Icinizi rahatlatmak icin ya doktora gidin veya eczaneden testler oluyormus su kaybimi idrar kaybimi tespit etmek icin onlari deniyebilirsiniz.
Fatmakara97 Seyda5234 canım burda kimsenin dediğine bakma Allah korusun bebeğinde sıkıntı yaratabilir zaman kaybetmeden doktora gitmelisin
Bsradnz18 Seyda5234 o haftalarda normal canım endişe yapma benimde öyleydi şimdi gayet normal akıntım endişe etme canım normal
Seyda5234 Meddd kokusuz ama şöyle su gibi akinti var ama beyaz akıntıyla beraber geliyor beyaz akıntı bir nokta geliyo kenarları su gibi
Annenaz Seyda5234 progestan kullanırken benim de su gibi akıntım geliyordu. Bir de beyaz yoğurt gibi geliyordu. Progestanı bırakınca azaldı. Bence de yine de doktorunuza sorun
fethiyeli48-48 Seyda5234 progestron kullanırken oluyor ya bende de su gibi akıntı oluyor ama su gibi böyle süt rengi ya da ortası süt kesigi gibi kenarı su gibi doktoruma sordum progestan yapıyor dedi ve burda progestan kullanan bir çok kişi de bumu yaşıyor
Garfield06 Seyda5234 su gibi ve beyazlik varsa mantar enf. Doktora gitmeniz lazim ihmal etmeden. Su tüketimine dikkat edin ve soguk su ile yıkayın. Sıcakla yıkarsaniz mantar üremeye devam eder
Seyda5234 Garfield06 yani hep beyaz akıntım geliyordu ama az az geliyordu 15+ 5 geçiş yaptım akıntım çoğaldı 16 haftalarda oluyormuş akıntı çok, ama hiç böyle gelmediği için korktum
kubratskya_ Seyda5234 eğer mantar varsa sizde eşinizden kapmış olabilirsnz ondan kapmadıysanz dikkat edin o sizden kapmasın çünkü aşırı derecede bulaşıcı Bi illet
Seyda5234 kubratskya_ ciddi mısınız ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum normal diyorlar arkadaşlarım bu haftada çoğalıyor akıntılar diyolqr ama bakalım pazartesi günü doktor ne Diyecek