ilknurd_98 Bugün sanırım çok yoruldum kasıklarım ağrıyor yatamıyorum hareket ederken zorlanıyorum ve acı çekiyorum sizce sadece yorgunluktan mıdır yoksa başka bir problem mi vardır?
MiniMiniKus ilknurd_98 Aynı durumu bende yorulunca yaşıyorum 4 gündür evde durmuyorum ve genelde hep yürüme halindeyim diye şuan sancı çekiyorum Sanırım çok yorulunca ya da ayakta kalınca oluyor Bol bol su içmeye çalışın ama biraz rahatlatıyor
nikoland Bi süre sonra yorulmaya gerek kalmadan bu ağrılar okuyo 😔 yatağa yattığınız an başlıyo sabaha kadar 😔😔