Hacerklc İyi geceler kızlar. İlk gebeliğimde karnım 24. Haftadan sonra çıkmaya başladı. Ama ikinci gebeliğimde yani 13. Haftamdayken 24. haftalıktaki kadar büyümesi normal mi. Yoksa kilo mu anlamadım
ZeynepUstaaa Hacerklc benimde ilkinde 20 haftalık göbeğim çıkmıştı şimdi 27 haftalığım anca karnım çıkmaya başladı 😂
Sulegorkemakyol Hacerklc bende aynı durumdayım 21+2 günlük ama gel görkü 30 haftalık gibi kızımda bu haftalarımda resmen hamile olduğumu millet anlamıyordu sadece biraz kilomu aldın diyorlardı şim resmen 100 km hamileyim ben diye barıyorum 😂
Hilal1907 Hacerklc benimde aynisi oldu ilkinde doguma gittigim gobegimden suan 17 haflaligim daha buyuk ve yaygin gobegim 🤦🏼♀️