Seda9507 ben yapıyorum bazen öyle yorumlar canları sıkılıyorsa açmasınlar . Hamilelik testi çift çizgi çıkmış hamile miyim bu koyuluk yeterli mi diye post açıyor
hergün istisnasız bebek arabası, bebek kilosu, gün sayısını 7 ye bölemeyenlerin kaç haftalık hamileyim sorusu, 30 a bölemeyenlerin kaç aylık haleyim diye ayrı konu açması forumu boş yere kirletmek olmuyor mu. Yıl 2021, toplama çıkarma bölme ya da forum yerşne google a yazıp enter a basmak bu kadar zor olmamalı daha çocuk yetiştirecekler 2030 yılına 🤷🏻♀️