Yelizzz zararlı bi ilaç olsa vermezdi doktorun canım ama ilaç tadavisindense kendin bulamtılarını önlemeye çalış benimde ilk üç ayım çok feci geçti ama sabah uyanır uyanmaz yataktan kalkmadan çubuk krakerle mide bulantımı bastırıyordum aç kalmamaya çalışıp sürekli bi atıştırma halindeydim çünkü boş mide bulanır aç kalmamaya çalış aç karna su içme ben ilaç kullanmadam atlattım çok şükür üç ay sonra geçiyor sende ne kadar az ilaç kullanırsan o kadar iyi olur