Gnerbeb_12 28 haftalığım bebeğim normalde her gün kıpır kıpır bugün hiç ses seda yok telaş yapıyorum çok başına gelen var mı. Perşembe hastaneye gidecem o zaman a kadar da sabırsızlanıyorum. 😣
EsraZengin Gnerbeb_12 korkma olabilecek bi durum bazen çok hareketli bazen hareketsiz olurlar sakin ol Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz🤲🤲ı
zeynepemiromer Gnerbeb_12 aynı canım benim de öyle bu haftalarda oluyormuş bu hareketsizlik ler bende her postta soruyorum böyle telaş ediyorum çünkü hareketsiz olunca