Nuremrah devlette gerekli görülürse yapılır diye düşünüyorum, özelde bi uzmana takipliyim. Geçen gece ağrım oldu takip edildiğim hastaneye gittik, nöbetçi kadın doğum uzmanı olduğu için ilgilendi nst çekilip değerlendirildi canım. Özelde ücrete tabi tabiki herşey