Minikannecik Kızlar bir hftadır bebeğimin harektleri çok güzel ve çok sertti ....elimi koydugunda elini ayagini hissediyodum ben konuşunca duruyodu sonra yine vurduruyodu 28+1 olduk dün aksamdan beri pek hareket etmiyo...Çok aşşağida pıt pıt bisiyler hissediyorum hickirik gibi ama korkmaya başladım az önce saglik ocaginda kalp atislarini dinledim bi problem yoktu ama yinede sizlerede sormak istedim yaşayan varmı?
Deniz2961 Minikannecik cnm korkma dun bnmkıde cok derinden gelıyrdu sabh uykumdan uyndrdı oyle kıpır kıpır smdı hıc bir tepki yok 😂
Bahar9235 Minikannecik uyku saatleri olduğu için hareketleri düzene giriyormuş ve dediğin o pıt pıt olan vuruşlarıda hıçkırık yaklaşık 2 haftadır günde 2 3 kez tutuyor bizi 😊
Minikannecik Deniz2961 Öylemi diyosun yaaa...karnimin en altina pıt pıt bisyler oluyo ama tekme atsin istiyom cok alistirdi beni simdi nedir bu boyle bana tripmi atiyo istedigi bisiyimi yemedim acaba???😄😉💕💙
Deniz2961 Minikannecik doktor 4 saate bir tepki verr vermezse dahi korkma ttli birsey ye soluna izn ddı uyku duzenlerı gelısıyormus bu aylarda
Perimasali89 Aynı durumdayım 27 de çok hareketliydi 28 29 da çok durgun kontrole gittim sorun görünmüyor dedi
Minikannecik Kızlar hastaneye gittim bebeyimin hareketlerini hissetmiyorum diye...Doktorum ultrosonda baktı herşey yolunda ama biz annenin bebeğini hissetmemesini risk sayiyoruz yatiş vericem dedi şuan yatiyorum hastanede...
GncicekM Minikannecik özel mi canım doktorun. Bende gecen gün gittim27 haftalıktık hissetmiyorumdiye nst ye falan aldılar en yüksek 30 çıkıyodu sancım sıkıntı yok bebeklerin hareketi sancı gibi görünüyo dedi yolladılar valla. 28. Haftadayız şuan önceden çok hareket ederlerdi şimdi direniyolar sadece
Minikannecik GncicekM Yok canım devlet hastanesi...Herşeyi normaldi suyu plesantasi kalp atislari...ama yinede yatarsan iyi olur dedi... Hareketlerini hissetmemek riskliymis