Genelde hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz kızlar🤗 Bende 39+3üm. Her sabah kalkıp bakıyorm nişan gelmişmi diye, sancı gelince Doğum sancısı olsun die dua ediyorm 😁 Zamanı var gelicek sabret diyenlere de burdan sesleniyorum Biliyoruz gelicek ama ne zamaaaaaaan😂😂😂😂